P–N
R–L
10:30–21:30
10:30–22:30

KKK

Lisainfo

Help

Avaldatud E, 26 September 2011 14:49

 

Kuidas saab Mychefile maksta?

 

Mychefile saab maksta kättetoimetamisel sularahas, pangalingi kaudu ning kaardiga uksel. 

 

Millal saan toitu tellida?

Mychefi kaudu saab toitu tellida E-N, P 11.00-21.30. R ja L 11.00 – 22.30. Samuti sõltub tellimise võimalikkus restoranide lahtiolekuaegadest.

 

 

 

 

Kui kaua läheb aega minu tellimuse kohaletoimetamisega?

 

Teie tellimus täidetakse1h.15 min. jooksul. Siiski võib esineda ettenägematuid ning teenusepakkujast sõltumatuid asjaolusi, mille tõttu võib tellimuse kohaletoimetamine viibida. Palume siinkohal mõistlikku suhtumist ning arusaamist meie kulleritest, kes võivad sattuda tahtmatult aeglase liikluse ohvriks.


 

Millistest restoranidest saan toitu  tellida?

Tellida saab restoranidest mis on hetkel "avatud" staatusega. Kui restoran on hetkel tellimiseks suletud, võib restoran olla kas kellaajaliselt suletud või on nad sel hetkel reserveeritud. Samuti on ette tulnud juhtumeid kus mõni oluline seade lõpetab töötamise ning seetõttu nad toitu valmistada ei saa.

 

Kas kasutajaks registreerimine  on vajalik ?

 

Registreerumine püsikliendiks ei ole eelduseks tellimuse sooritamisel. Registreerumine aga ei võta palju aega ning järgmisel korral tarvitseb vaid kasutajana sisse logida ning tellimuse esitamine on veelgi lihtsam. Samuti on registreerunud kasutajal võimalik näha oma tellimusi, salvestada lemmikuid ning liituda meie uudiskirja maililistiga, kuhu saadame soovi korral eripakkumised. Lisaks võimaldab kasutajakonto olemasolu sisselogimist Facebooki kaudu.

 

 

 

Kas ma saan tellida toitu hilisemaks või hoopiski teel koju restoranist ise tellimuse ära tuua?

 

Saate ajastada tellimust vastavalt tujule. Praegusel hetkel saab tellida samaks päevaks. Kui soovite teha tellimust järgnevateks päevadeks, võite oma tellimuse edastada info@mychef.eemailile ning Teiega võetakse ühendust.

 

 

Kuidas Saan toitu kaasavõtmiseks tellida? (takeaway)

 

Vastav märge tuleb teha enne tellimusega alustamist. Valides toidu kaasavõtmiseks, täidetakse Teie tellimus maksimaalselt 45 minutiga. Siis võite astuda oma lemmikrestoranist läbi, tasuda arve ning head isu! =)

 

 

Minu tellimusest on möödas 1h ja 15 minutit aga tellimust ei ole kohal.

 

 

Sellisel juhul võtke ühendust meie klienditoega. Põhjuseid võib olla mitmeid ning ühest vastust sellele murele ei ole. Tavaliselt teavitame oma kliente võimalikest viivitustest koheselt, küll aga pangalingi makse ebaõnnestumise korral võib tellimus meieni mitte jõuda. Pangalingi kaudu maksmisel veenduge et vajutate nuppu „ tagasi kaupmehe juurde“. Kui maksega tekib probleeme, soovitame võtta samuti ühendust klienditoega.

 

 

 

 

Mõni muu küsimus

 

 

Kui Teil tekib küsimus millele siit vastust ei leia, võite julgelt selle postitada avalehel www.mychef.ee „ tagasiside“ rubriigi alla. Samuti ka meie infonumbrilt ja maililt saab alati lahkesti abi.